Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 124 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design Better Content Development Process for SCAP Standards
Beňas, Petr ; Malinka, Kamil (oponent) ; Barabas, Maroš (vedoucí práce)
The aim of this work is to study and describe the SCAP security standards in a simple way with focus on the XCCDF and OVAL formats. State-of-the-art editors and content development approaches are described and their benefits together with shortcomings are identified. Based on the obtained knowledge, a new content editor design is proposed to minimize the shortcomings of the known approaches. Implementation and testing of the proposed editor are described.
Editor anotací pro WYSIWYG textové editory napsané v jazyce JavaScript
Kleban, Martin ; Schmidt, Marek (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou možností tvorby rozšíření pro WYSIWYG textové editory napsané v jazyce JavaScript (TinyMCE, CKEditor, NicEdit, jWYSIWYG) a popisuje návrh editoru anotací jako rozšíření pro zvolené editory. Editor strukturovaných anotací byl implementován pro WYSIWYG editor TinyMCE a obsahuje vlastní řešení uživatelského rozhraní bez použití složitých univerzálních knihoven. V závěru jsou shrnuty získané poznatky z analýzy WYSIWYG editorů a implementace editoru anotací.
Webový editor audia
Kadlčík, Stanislav ; Žižka, Josef (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce Webový editor audia se zabývá specifikací požadavků, výběrem technologií pro realizaci i samotnou implementací audio editoru. Práce využívá mo­derních přístupů standar­dů HTML5. Je rozdělena na klientskou a serverovou část. Jak samotná webová aplikace, tak i server jsou implementovány v jazyce Javascript. Webový editor audia umožňuje základní editační prvky jako je střih, posouvání, mazání. To vše ve více zvukových stopách. Aplikace běží v posledních verzích nejpoužívanějších webových prohlížečů.
Interaktivní editor 3D terénu
Hulva, Jiří ; Vanek, Juraj (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat interaktivní editor 3D terénu. Program by měl být schopen vytvořit 3D model terénu ze vstupních dat, zobrazit jej a umožnit volný pohyb v zobrazené scéně. Uživatelům by měly být poskytnuty nástroje pro úpravu výškových map a povrchových textur. Mělo by být také umožněno načítání modelů objektů, jako jsou budovy nebo vegetace, a jejich umístění na vybrané pozice v terénu.
Anotace ve WYSIWYG textových editorech
Loukota, Petr ; Kouřil, Jan (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem oprav a vylepšení dostupného editoru anotací a jejich implementací. Editor anotací pro WYSIWYG textové editory je napsán v jazyce JavaScript a vyvíjen v prostředí editoru TinyMCE. Je nezávislý na webovém prohlížeči a v budoucnu jej bude možné použít s dalšími WYSIWYG editory jako CKEditor či Aloha. Návrh je zaměřen na manipulaci s atributy typů, zabývá se však i novým konceptem nastavení editoru anotací. Součástí řešení je také zpracování nabídek anotací zasílaných serverem. Tato práce popisuje návrh a implementaci zmíněných vylepšení a ve svém závěru se věnuje možnostem dalšího vývoje.
Vizuální editor zápisu bubenických rytmů
Zelený, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením speciálního editoru pro zápis rytmů pro perkusní bicí nástroje. Editor musí být uživatelsky přívětivý a práce s ním musí být efektivní. Výslednou notaci je možné přímo vytisknout.
Návrhář a generátor budov
Jurka, Zdeněk ; Kubíček, Radek (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou 2D editoru pro rychlý převod bitmapové předlohy půdorysu budovy do vektorové reprezentace. Důraz je kladen na ucelený objektový návrh editoru umožňující jeho rozšíření o část automaticky generující 3D objektovou reprezentaci ze získaného vektorového půdorysu. V práci je popsána důležitá část týkající se návrhu uživatelského rozhraní a také neméně důležité matematické pozadí jednotlivých implementovaných funkcí 2D editoru. Práce se rovněž věnuje popisu zamýšleného generování 3D modelů s možností volby vzhledu výsledného 3D modelu.
Inteligentní editor pro jazyk AHLL
Kučera, Tomáš ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Predmetom tejto bakalárskej práce je návrh a implementácia inteligentného editoru pre agentný jazyk AHLL. Čitateľ je najprv oboznámený s konceptom agentných systémov a platformou WSageNt. Nasleduje analýza a porovnanie existujúcich editorov a vývojových prostredí. Budú predstavené technológie ANTRL, RSyntaxTextArea a AutoComplete poskytujúce prostriedky pre efektívnu implementáciu niektorých kľúčových funkcií editora. Výsledný editor integruje existujúci AHLL prekladač do jazyka ALLL a simulátor distribuovaných systémov T-Mass. Na záver testujeme schopnosť editora vybrať najlepšiu kombináciu optimalizácií prekladača na základe dĺžky cieľového kódu.
Pokročilý editor VHDL souborů
Kliment, Vojtěch ; Košař, Vlastimil (oponent) ; Novotňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakálářská práce se zabývá vývojem aplikace, která umožňuje návrháři číslicových obvodů snadněji vkládat a propojovat jednotlivé komponenty VHDL entity. Práce vysvětluje základní principy jazyka VHDL a způsob, jakým se v jazyce VHDL číslicové systémy popisují. Dále jde zde nastíněna problematika syntetizovatelných šablon a jsou vysvětleny důvody jejich používání. V dalších částech práce je popsán návrh a způsob implementace editoru, který poskytuje uživateli možnost snadnější práce na návrhu pomocí grafického prostředí, které editor obsahuje.
Generátor herní mapy galaxie
Březina, Karel ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací procedurálního generátoru galaxie pro využití v počítačových hrách nebo simulacích. Součástí je také implementace demonstrační aplikace, která ukazuje možný způsob využití generátoru. Generátor je schopný vytvářet galaxie na základě předvolených typů, ale i uživatelsky vytvořených map.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 124 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.